Również Tobie należy się rzetelna, sprawdzona i profesjonalna wiedza na temat reklamy
Tuż przed Twoimi oczami pojawia się najbardziej profesjonalna publikacja w polskim Internecie dotycząca reklamy i jej języka. Jej tytuł brzmi: (patrz niżej). Napisana została przez naukowca. I jest niezbędna by tworzyć profesjonalne reklamy.
Koniec z powtarzaniem niesprawdzonych banialuk i wyssanych z palca teorii dotyczących tego, jaka powinna być dobra reklama. Czas, aby prawdziwa nauka się tym zajęła.
W książce na czynniki pierwsze rozbite zostały teksty reklamowe największych firm produkujących kosmetyki. Dzięki temu krok po kroku nauczysz się wszystkich technik, jakie wykorzystują profesjonalni copywriterzy pracujący dla największych. I przełożysz je na swój grunt.
Nareszcie ich nieskrępowana kreatywność została ujęta w naukowe ramy.
Pozwoliło to na najbardziej szczegółową analizę zwrotów reklamowych, jaka została do tej pory przeprowadzona. Warsztat autorów tekstów przestał być tajemnicą.
Dzięki e-bookowi apele reklamowe:
* Poznasz nareszcie fakty – e-book jest bowiem napisany w oparciu prace wybitnych autorytetów w dziedzinie języka i reklamy;
* Zobaczysz, jak specjaliści od reklamy konstruują apel do intuicji i wyobraźni swoich klientów, aby zadziałał tajemniczy mechanizm wspólnoty świata i języka – dzięki któremu łatwiej przekonać odbiorcę do zakupu produktu;
* Dowiesz się, co to znaczy przemawiać do ludzi w stylu naukowym, aby budować swój autorytet i wiarygodność;
* Odkryjesz tzw. magiczne zwroty i dowiesz się, gdzie i jak są stosowane, aby oczarować swoją grupę docelową;
* Poznasz na jakich zasadach twórcy reklam konstruują apele skierowane do emocji klientów tak, by zapamiętali ich słowa aż do końca życia;
* Dostaniesz do ręki setki przykładów tekstów reklamowych, z których inspirację będziesz mógł czerpać pełnymi garściami;
* Odkryjesz, co jest najbardziej wyrafinowanym kluczem do zmysłów klientów, co pozwala wywrzeć na nich niezatarte wrażenia estetyczne.
Przykład?
Czy wiesz, co to są „biomolekuły” i „mikrogranulki”?
Klienci też tego nie wiedzą. Ale to nie ważne. Ważne, że chcą je mieć! Chcą ich w paście do zębów, w kremach i mydle.
Tak właśnie działa profesjonalna reklama. Jeśli chcesz wiedzieć, jak wyglądają w praktyce te bajecznie proste i diabelsko skuteczne techniki – podejmij decyzję, zamów e-booka apele reklamowe i korzystaj.
Piotr R. Michalak
Właściciel agencji Ententa
Cena raportu: 37.00 zł brutto (zawiera 22% VAT)
P.S. UWAGA! Ta książka nie jest podręcznikiem. Oznacza to, że nie ma tam gotowych przepisów i recept na doskonałą reklamę. Zawiera natomiast studia licznych przypadków, wraz z ich szerokim omówieniem, i będzie dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji przy tworzeniu własnych reklam. Aby go zamówić, przejdź do formularza.
Dodaj komentarz