Seminarium nt. systemów ERP
12 lutego 2007 roku w Airport Hotelu w Warszawie odbyło się organizowane przez Edukacja IT seminarium „Wybór, wdrożenie i finansowanie zakupu systemu klasy ERP – spojrzenia producenta, klientów i sponsorów projektu”.
Na seminarium przedstawione zostały prezentacje dostępnych na rynku systemów klasy ERP. Swoimi doświadczeniami z procesu wdrażania systemu zintegrowanego podzielił się przedstawiciel firmy PC Asystent.
– Uczestnikom przybliżyliśmy zagadnienia wdrożenia systemu informatycznego z punktu widzenia odbiorcy, wspierając się na doświadczeniach zdobytych m.in. podczas wdrażania systemu HORNET ERP w firmie KABI sp. z.o.o – mówi Radosław Brzeski z PC Asystenta, który prowadził wykład pn „Praktyk-Praktykom czyli jak wygląda wdrożenie ERP’a z drugiej strony barykady”.
Seminarium było adresowane do osób ze szczebla kierowniczego, administracyjnego, właścicieli firm i osób wchodzących w skład zespołu wdrożeniowego a także konsultantów, doradców i wdrożeniowców systemów ERP i CRM.
Każdy uczestnik otrzymał certyfikat potwierdzający udział w seminarium.
Dodaj komentarz